1

Tuesday 9 July 2013

RAMADHAN.. DUGAAN.. HIKMAH




Alhamdulillah... esok bermula la perjuangan umat islam dalam menunaikan rukun islam yang ke 3.. 

sekejap je mase berlalu.. pejam celik pejam celik.. aku dah pon hidup dimuka bumi Allah ini dh 22 tahun... tapi amalan aku? masih dikira berapa... Ya Allah !!!

hambaMu ini serba kekurangan... serba lemah... bantulah la hambaMu ini dari dinodai dari gangguan SYAITAN !!! 

aku harap puasa tahun ini, akan lebih mendekatkan aku dengan Allah... Ya Allah, hambaMu rindu kasih sayang Mu.. aku terlampau jahil dan lalai... 

aku percaya segala yang telah terjadi semua ada hikmah disebaliknya... aku hanya mampu berdoa yang terbaik untuk pilihan hidup ku akan tiba nanti.. antara lambat atau cepat je... aku x akan putus berdoa ya Allah.. 

aku tahu, Kau dah takdirkan aku dengan yang terbaik sekali.. seorang yang akan menerima kekurangan dan kelebihan ku.. seorang yang mampu menerima masa silam ku... seorang yang mampu membawa ku ke syurga Mu... 

ya Rabbi..terima kasih atas dugaan yang telah Kau berikan.. Alhamdulillah... 

No comments:

Post a Comment