1

Monday 29 July 2013

SAKIT YANG MENDATANG

assalamualaikum.. 
yeah !!! alhamdulillah.. masih diberikan kesempatan untuk hidup dimuka bumi Allah ini.. 

semalam aku telah didatangi sesuatu yang teramat sakit iaitu MIGRAIN... urghhh sakit yang teramat sangat.. sakit seperti ade yang sedang mencengkam otak... hanya tuhan yang tahu betapa sakit nya MIGRAIN tu..

mungkin semalam cuaca terlampau panas sampai sakit kepale pon datang +++++ aku banyak sangat berpikir macam2... kikikiki.. bese la semalam jiwe x keruan sikit.. memandangkan semalam ialah salah satu tarikh yang amat penting tapi sudah tak bermakna lagi.. dengan pikir nak carik kerja la ape la... ishhh memacam la yang mengganggu fikiran ni.. 

and then semalam sambil aku baring2 aku terfikir KALAU DAH MIGRAIN SAKIT DIE MACAMNI.. BAGAIMANAKAH AKU MENGHADAPI SAKARATULMAUT... YA ALLAH BERSEDIAKAH HAMBAMU INI UNTUK MENEMUI MU... 

now bangun tidur tadi ALHAMDULILLAH aku dah sihat sikit.. tapi still la ade la sakit kepale tu... 

yeah !!! untuk SAHABAT KUUUUU !!! hey NUR SULAIHA BINTI ALI MOHAMAD thanks for ur support.. ur advise.. ur joke... hmmm kau selalu ada waktu susah senang aku.. gelak tawe aku.. sedih pilu aku.. jatuh bangun aku.. thanks sahabat... even aku kadang2 xdek mase kau susah, sedih, menderita... ohh teruk nya aku sebagai seorang kawan... hohoho.. ambik gambo kite se das !!!







aku akan ingat kate2 kau... JODOH TU RAHSIA ALLAH.. RAHSIA ALLAH ITU INDAH.. TAK PERNAH MEMUDARATKAN... 
yuppp... aku akan ingat sampai bila2..

tengah2 aku taip ni tetiba nset aku bebunyik tetibe... sambil2 mencarik nset dah entah kt mane aku letak, aku terpikir2 sape la yang dok tepon aku pepagi yang indah buta ini... rerupa nya ZULIEZA ISMAIL dok tanye pasal nak bayo konvo punye duet kat bank ape.. hahahahaha.. dengan sore bangun tidur nyeeee... hahaahhahahah.. ni die CIK NYONYA yang bakal bertukar gelaran PUAN NYONYA tak lama lagi... nah gambo se das ! kikikiki







nampak tak tetibe selit pulak cite minah ni...

dahlah padala memule aku nak cite pasal MIGRAIN ITU SAKIT je.. ni dah masuk cite laen pulak.. ok bye !!!! SELAMAT BERPUASA


No comments:

Post a Comment