1

Thursday 15 August 2013

BUBU



BUBU ? what mean BUBU ? hahahahaha... dibawah yang panjang lebo ni just lirik lagu.. 


bila ku hanya sesaat bagi mu
jangan biarkan ku terlanjur menyayangmu
aku tak sanggup jauh dari mu
kerna kau yang membuat aku menyayangmu
cinta yang ku punya bukan sekadar kata
cinta ku ini abadi untuk mu


jangan kau beri harapan padaku
seperti ingin tapi tak ingin
yang aku minta tulus hatimu
bukan pura2
jangan pergi dari cinta ku
biar saja tetap dengan ku
biar semua tau ada nya
dirimu memang punya ku


tiada yang lain darimu
hasrat ku hanyalah untuk mu
izinkan aku lafazkan isi hati ku
masihkah aku bertakhta dihatimu
janji ku padamu
kau perlu tahu


telah ku siapkan satu daerah yang paling sunyi
dalam hati ini untuk kau isi sebagai isteri
untuk kau penuhi
dengan kemuliaan seorang wanita
untuk kau beri erti dengan kelembutan
untuk kau hargai dengan kasih sayang


cukuplah sudah
jangan menangis untukku
hapus lah air matamu
beribu kata maaf mu tak merubah
hati terlanjur terluka



sendiri ku diam.. diam dan merenung
merenung kan jalan yang kan membawaku pergi
pergi tuk menjauh
menjauh darimu yang mulai berhenti
berhenti mencoba bertahan untuk terus bersama ku



memang sudah jauh ku ditinggalkan.. ditinggalkan dengan kenangan yang indah dan pahit.. tapi aku tau aku bukan yang terbaik .. aku terima segala nyaa.. puas dah air mate ni mengalir... cukup dah kesengsaraan hati dan perasaan yang aku tanggung sorg2.. biarkan die pergi ... pergi jauh dari aku... tak mungkin akan ku kejar lagi seperti dulu... dan tak mungkin dia akan berpaling... HOOOOOOOOOOOOI GI LA JAUH2... AKU BOLEH SAKIT JIWE CENGGINI WEHHHH... sian la kat aku... #hahahaha meroyan kejap... ok bye !










 BARCA DENGAN CHELSEA MEMANG TAK BOLEH NAK GENG !!! dah x dok sebelah2 dah.. aku dah ceraikan.. hahahahhahahaa... 

No comments:

Post a Comment